Monteur als ambassadeur

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.  Jouw doel na het volgen van deze training is om jouw klantgerichtheid te verbeteren en bovendien zo adequaat mogelijk te kunnen reageren op klantsituaties die wel eens lastig kunnen zijn.

Kijk ook eens naar de mogelijkheden voor financiële ondersteuning van de opleidingsfondsen in de techniek:

https://www.oom.nl/Regelingen/Persoonlijke-Trainingstoelage

https://www.wij-techniek.nl/tegemoetkoming/osr

https://www.ao-metalektro.nl/aanbod/vaardigheden-ontwikkelen-vo/

  • 1 dag, diverse data

  • €590,- excl BTW.

Deze training is geschikt voor (service) monteurs die beter willen leren omgaan met lastige situaties op het werk.

Wat komt aan bod?

  • Omgaan met lastige klantsituaties
  • Uitzoeken van de huidige klantbehoeften
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling.
  • Begrip hebben voor de klant, ook als deze boos is.
  • Het samenspel met collega’s van kantoor.

Data: 1 september en 17 november

Locatie: omgeving Rotterdam, na inschrijving ontvang je hierover concrete informatie

Investering:  De investering voor deze training bedraagt €490,- excl BTW per deelnemer.

Tijden: 0800 u tot 1500 uur

Inschrijven

"*" geeft vereiste velden aan

Geef aan op welke startdatum je wil inschrijven.
Deelnemer(s)*
Naam
Emailadres
 
Bijv. leidinggevende of contact bij P&O.
*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten?

Al onze prijzen zijn incl drankjes, lunch en lesmateriaal. Eerst meer weten over onze trainingen, advies en begeleiding? Stuur een mail naar onze trainingscoördinator info@traintalent.nl